Kolagēns muskuļiem, nagiem, locītavām

Posted on

Ja Jūs esiet pareizas ēšanas principu piekritējs, šajā gadījumā bez šaubām esiet pamanījuši, cik ļoti uztura bagātinātāji kļūst pieprasīti, īpaši pats kolagēns. Kas īsti būs uztura bagātinātājs – kolagēns? Viennozīmīgi tas būtu visplašākais olbaltums cilvēka organismā, kas nodrošina kaulu, ādas, skrimšļu, locītavu, nagu un arī gļotādu audu jaunību un elastību. Tas būs saistošo audu bāze un veido vienu trešdaļu cilvēka organisma olbaltumvielu un ap 80% no ādas. Vairāku faktoru rezultātā, piem., vecums vai liela fiziska aktivitāte var arī iznīcināt dabisko kolagēnu. Turklāt kolagēna izsīkums, kas ir zarnu gļotādas daļa, varētu izraisīt pārtikas pārstrādāšanas problēmas organismā. Līdz ar to visbiežāk cilvēkus piesaista dzeramais kolagēns vai kolagēna pulveris, lai tādā veidā uzturēt savu veselīgu organismu.

Kolagēna tipi – kāds tieši labāk ādai un kāds tieši kauliem?

Tie uztura bagātinātāji, kur būs pats kolagēns, pirkt iespējams iepakojumos ar marķējumu: I, II, III tips. Kopā eksistē līdz pat 28 savādāka varianta kolagēna, taču mūsu ķermenis sintezē I, II, III un IV veidu. Rūpnieciskajā ražošanā galvenokārt jau tiek izlaisti pirmie 3 tipi. Pirmā tipa kolagēns tomēr ir vajadzīgs ādai, kauliem, cīpslām, acu radzenei, muskuļiem un citam. Otrā tipa kolagēnu izmanto tieši, kā kolagēns locītavām, bet III tipa kolagēns – iiesaistīts asinsvadu ražošanā, pie tam šī veida kolagēns muskuļiem ir arī labi atbilstošs un arī ādai. Minētie veidi pēc to sastāva ir līdzīgi. Tie atšķiras viens no otra pēc secības, kā aminoskābes tiek veidotas, un oksilizīna daudzuma. Praksē var minēt, kad viena un tā paša veida kolagēni atšķiras, var būt to ietekmē pati formula, blakusvielas un arī veids, kā tas izdalās. Ja Jums ir nepieciešams uztura bagātinātājs – kolagēns, priekš tam, lai atrisinātu konkrētu problēmu, šajā gadījumā labāk būtu piemeklēt tam vispiemērotāko, kā piemēram, kolagēns ādai, matiem vai jau kolagēns kauliem, gadījumā, kad gribat “profilaksei”, tad labāk būtu piemeklēt to tipu, kur ir dažādas piedevas.

Kolagēns matiem vai arī muskuļiem – pārdevējs un izgatavotājs, kam pievērst vērību?

Mūsdienu pasaulē jebko jau var nopirkt onlainā, arī dažādi uztura bagātinātāji pieejami milzīgā dažādībā. Kā gan izdalīt to īsto vai cik daudz pielietot, kad pērkat internetā. Nav būtiski, vai Jums vajadzīgs kolagēns matiem, skrimšļiem vai arī kolagēns locītavām, nozīmīgi būs izprast, kāds tieši ir mērķis. Profilaksei kolagēna lietošana būs pietiekama arī ar pieciem gramiem, bet ādas novecošanās vai kad ir bojātas locītavas, var lietot desmit gramus ikdienu. Ķermeņa katras dienas vajadzība jau ir otrā tipa kolagēns četrdesmit mg. Vidēji kurss ilgst 3 mēnešus. Un pat, kad vajadzīgs kolagēns ādai, būtiska būs komponentu molekulmasa. Vērsiet īpašu vērību uz vitamīniem. Kolagēna uzsūkšanās nebūs realizējama bez dažādiem mikroelementiem un arī bez vitamīniem, tāpēc jau ir vēlams, lai uztura bagātinātāji iekļautu sevī visas vajadzīgās minērālvielas, sevišķi C-vit. Brīdī, kad nepieciešams kolagēns, pirkt to var gan interneta veikalā, tā arī aptiekā. Tomēr protams internetā būs vienkāršāk, bet vienmēr mēģiniet noskaidrot ko vairāk tieši par uzņēmumu un, kad vajadzīgs vēl tikai uztura bagātinātājs – kolagēns, atsauksmes nedrīkst aizmirst, būs cītīgi tās jāapskatās.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *